Психолого-педагогічний супровід дітей з ООП

Створено: Понеділок, 19 лютого 2024

У кінці січня 2024 року відбулися два засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. В освітньому закладі в чотирьох інклюзивних класах навчаються шестеро дітей з особливими освітніми потребами, двоє з яких розпочали інклюзивне навчання лише з початку ІІ семестру 2023-2024 навчального року. Головним питанням засідань було затвердження програми розвитку дітей з ООП. За підсумками першого місяця інклюзивного навчання виступили асистенти вчителів Тарасенко О.В. та Рогатюк О.В., своїми спостереженнями поділилися батьки дітей з ООП та вчителі-предметники. Члени адміністрації закладу узагальнили виступи присутніх членів команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Одноголосно були прийняті рішення щодо затвердження індивідуальної програми розвитку для кожного учня з ООП ( 4-Б та 5-Б класи).

Для здобувачів освіти складені індивідуальні програми розвитку, які містять інформацію про особливості розвитку дітей, наявний рівень знань та вмінь, характеристику сфер розвитку, план консультування батьків, моніторинг стану розвитку та навчальних досягнень, додаткові освітні та соціальні потреби. Із дітьми працюватиме практичний психолог Кіпоренко В.Ю.: проводитиме розвивальні та корекційні заняття за різноманітними напрямками. Підтримку дітям під час освітнього процесу забезпечуватимуть асистенти вчителя Тарасенко О.В. і Рогатюк О.В., які працюють завжди в тісній співпраці з адміністрацією, практичним психологом, учителями та родинами здобувачів освіти з ООП.

 

Перегляди: 1982