Конкурс малюнка "Охорона праці очима дітей"
Методичні рекомендації щодо організації та проведення X Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей» з нагоди відзначення Дня охорони праці в Україні у 2021 році
X Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей» (далі - Конкурс) проводиться з нагоди відзначення Дня охорони праці в Україні у 2021 році. Це свято відзначається щорічно 28 квітня – у Всесвітній день охорони праці, згідно Указу Президента України від 18 серпня 2006 року № 685/2006. Ціллю заходу є привернення уваги кожної української родини до охорони праці на виробництві, усвідомлення цінності власного життя та здоров’я і життя оточуючих. Завдяки конкурсу діти проявляють свої творчі здібності й обдарування, цікавляться майбутньою професією, дізнаються про те, що таке безпечна здорова праця.
День Гідності і Свободи
21 листопада в Україні відзначається День Гідності та Свободи, день початку подій, які стали для України історичними: Помаранчевої революції 2004 року та Революції Гідності 2013 року.
Цей день – це ще одна можливість подякувати патріотам держави, які своїм духом та силою волі стали прикладом для мільйонів українців, які своїми сміливими діями нагадали усім нам, що ми – вільна, сильна нація. День гідності і свободи – це історичний привід згадати про власну національну гідність та усвідомити, що майбутнє нашої держави залежить від кожного із нас, особливо від молодого покоління.
Міжнародний день відмови від паління
До Міжнародного дня відмови від паління педагог-організатор НВК Кіпоренко В.Ю. провела відеотренінг з учнями 9-А класу «Не спалюй своє майбутнє». Серед здобувачів освіти старшої школи та їхніх батьків було проведено анкетування «Ставлення до тютюнопаління» з метою вивчення думки учнів та батьків щодо даного питання та пошуку ефективних методів просвітницько-профілактичної роботи. Результати опитування проаналізовано в діаграмах.
Організація гурткової роботи під час дистанційного навчання
Керівники гуртків організували роботу здобувачів освіти НВК таким чином, щоб забезпечити всебічний розвиток особистості учня та змістовне проведення вільного часу, залучаючи дітей до виконання різноманітних завдань, дистанційних флешмобів, творчих проєктів.